Az amerikai fociliga döntőjének, a Super Bowl-nak a reklámidejéből a Reddit is kiharapott magának egy szeletet, hogy a reddites közösség, az r/WallStreetBets által elért sikereket ünnepelje. 

A Super Bowl jó ideje már nem csak a fociról szól, hiszen a fő amerikaifutball-bajnokság a legnagyobb reklám seregszemlének is számít az USA-ban. A szünetekben bemutatott hirdetések elképesztő mértékben növelhetik meg az adott márka népszerűségét, már csak a hatalmas nézőszámnak köszönhetően is. A Super Bowl már a ’80-as években is 80-90 millió embert ültetett le a képernyők elé, azóta pedig egy félperces reklám ára dollármilliókban számolandó.

A vasárnapi Super Bowl hirdetési sávjában a nagy cégek mellett a Reddit nevű közösségi weboldal is felbukkant, ami nem kis teljesítmény. A vállalat az r/WallStreetBets sikereit méltatta, amely azokat a különböző (elsősorban kezdő) befektetőket tömörítette, akik nemrégiben elképesztően megugrasztották a a GameStop-részvények árát, olyannyira, hogy napokon keresztül a világ összes gazdasági lapja a Redittel foglalkozott.

A reklám elsősorban egy szövegre fókuszált, amit a rövid idősáv miatt nem is lehetett végigolvasni. A Reddit elmondta benne, hogy a teljes marketing költségvetésüket erre az 5 másodperces reklámra költötték el. Az üzenet lényege pedig az volt, hogy a múlt hét megmutatta, hogy a kisemberek is bármit elérhetnek, ha összefognak a közös cél érdekében.

super-bowl-reddit

Fotó: CNN

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!