Kép: Techeblog

A MetaHuman Creator arra hivatott, hogy ne feltétlen kelljen egy komplett stúdió ahhoz, hogy a játékokba embereket implementáljunk. 

Mielőtt az Epic Games elhozta a játékfejlesztésbe az Unreal Engine-t, fotorealisztikus jellegű digitális emberi alakokat megalkotni sok-sok órába tellett. Most azonban a cég bemutatta a MetaHuman Creator nevű, felhőből használható szoftverét, amivel valós időben alakíthatjuk a figurát. Fontos információ, hogy az alkotás befejezéséhez akár egyetlen óra is elég lehet úgy, hogy ez nem kíván minőségi kompromisszumokat. Mindez többek között annak köszönhető, hogy a MetaHuman Creator hatalmas könyvtárral rendelkezik az emberi megjelenésekkel és mozgásokkal kapcsolatban.

Sőt, maguk a munkafolyamatok is intuitívak, mindemellett pedig a karakterek teljes mértékben alakíthatók, formálhatók. Ha csak az arcot vesszük alapul, számtalan ponton változtatható annak karakterisztikája, mint ahogy egyébként az összetettebb karaktergenerálást is tartalmazó játékokban tehetjük. Természetesen több kiindulási alap is van, amit majd alakítgatni lehet, és ott vannak az előre generált hajak, illetve testalkatok. További fontos információ, hogy az így elkészített modelleket a MetaHuman-en kívül is fel lehet használni, tehát nem csak olyan rendszerekben, amik az Epic Games-hez köthetőek. Az egész projekt lényege, hogy a kisebb, vagy éppen egyszemélyes stúdiók is ütőképes platformot kapjanak az alkotáshoz, aminek végtermékét a saját játékaikban használhatják majd fel. Abban viszont már nem vagyunk biztosak, hogy ennek okán esetleg olcsóbbak lennének majd a játékok.