Az eredeti terv az volt a Disney Plus-nál, hogy négy év alatt elérik a 90 milliós előfizetőt, csakhogy a streaming platform ezt kicsivel több, mint egy év alatt teljesítette.
Az 2019 novemberében indult Disney Plus-ra január elejéig 94.9 millióan fizettek elő, egyetlen hónap alatt pedig 8 millióval ugrott meg a felhasználóinak a száma. Ez már önmagában is nagy teljesítmény, pláne, ha figyelembe vesszük, hogy az oldal egyik zászlóhajós Marvel-műsora, a WandaVision csak január 15-én debütált az oldalon, így a 94.9 millió előfizetőben benne sincsenek az említett széria miatt regisztrálók. A vállalat azóta új tervet tűzött ki maga elé: 2024-ig már nem 230 millió, hanem 260 millió közötti előfizetőt szeretne összehozni, amely a jelenlegi eredmények fényében egyáltalán nem tűnik lehetetlennek.
A sikernek természetesen ára van: a Disney Plus tetemes összeget öl a régi és az új előfizetők megtartására, az igényes új tartalmak előállítására. A fentebb is említett WandaVision mellett olyan nagysikerű szériáknak ad otthont, mint a Star Wars-univerzumban játszódó The Mandalorian, vagy a Pixar Lelki ismeretek című animációs filmje.

A vállalat a jövőre nézve is tele van tervekkel: decemberben 105 új tévésorozatról és filmről adott hírt a filmstúdió, melyek jelentős része új Marvel-, Star Wars- és Disney Animation produkciók lennének.
[sc name=”facebook” ]