5 perc alatt elszórtak 300 000 darabot a Xiaomi Redmi K40 telefon különféle változataiból.
A Xiaomi már korábban bemutatta az új vezérbikáját, az új Redmi K40 mobilt, illetve annak különféle változatait. A cég elkezdte árulni a terméket, amely iszonyatosan népszerűnek tűnik. Öt perc alatt ugyanis 300 000 darabot adtak el belőlük, és, hogy ez mekkora dolog, azt jól érzékelteti, hogy például a Sony 2020 harmadik negyedévében, három hónap alatt, ÖSSSZESEN értékesített 600 000 darab mobilt.
A most piacra dobott K40, K40 Pro, és K40 Pro+ nevű készülékek sikerében óriási szerepet játszik a kiváló ár/érték arány, ami sokban köszönhető a kínai állami háttérnek is. A márka nálunk is egyre népszerűbb, nem lennénk meglepve, ha a Redmi K40 család nálunk is tarolna. Kínában a csúcsmodell 3700 jüanba, azaz 170 000 forintba kerül, a K40 Pro 2800 jüanba (130 000 forint), a K40 pedig 2000 jüanba (92 000 forint) kerül. Ilyen áron Magyarországon is elképesztően sikeres lenne.
[sc name=”facebook” ]