Kép: Techeblog

A Porsche Taycan Cross Turismo egy olyan irány, ami egyesíti magában azt, hogy merrefelé kell mennie a trendek miatt egy olyan autógyárnak, ami régen egészen más gondolkodás mentén működött. 

A trendeket azoknak a cégeknek is követni kell, amelyek egyébként híresek arról, hogy csak egyféle célközönséget kívánnak lefedni Így lehet az, hogy a Ferrari hibridet, a Lamborghini SUV-ot, a Porsche pedig crossovert gyárt. Mint a Porsche Taycan Cross Turismo, ami egy elektromos négykerekű, ugyanennyi változattal. A Taycan 4 Cross Turismo, a Taycan 4S Cross Turismo, a Taycan Turbo Cross Turismo és a Taycan Turbo S Cross Turismo egyaránt a 800 voltos architektúrára épülnek. A járművek egy új, csúcstechnikájú alvázra épülnek, összkerék-meghajtással és adaptív légrugózással rendelkeznek.

A gyártó szerint kompromisszumok nélküli dinamikát biztosítanak a terepen, hat milliméterrel nagyobb fejtérrel a hátsó utasok számára és több mint 1200 liternyi csomagtartóval, ha esetleg éppen erre lenne szükség. A változatok mindegyike kétmotoros elrendezést alkalmaz kétsebességes sebességváltóval párosítva. A belépő szintű Cross Turismo 4 – 375 LE / 469 LE-s Overboost és indításvezérléssel, a 4S 482 LE / 562 LE ,míg a Turbó 670 lőerős, a Turbo S pedig  750. Az opcionális Off-Road csomag akár 30 mm-rel is megnöveli a hasmagasságot, amely terepen elég jól jöhet. Bár kicsit nehéz egy Porschét úgy elképzelni, hogy vereti a sárban, hiszen a Cayenne-t sem azért vették a népek, hogy a Nivák mellett csapassák a sárban.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!