Okoseszközöket adományozott a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítványnak a Huawei Technologies Hungary: a vállalat negyven készülékekkel járult hozzá a bajban lévő gyerekeket és fiatal felnőtteket támogató szervezet működéséhez.
A Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány 1993 óta működik azzal a céllal, hogy meghallgassa a bajban lévő gyerekeket, tizenéveseket és fiatal felnőtteket egészen 24 éves korig. Az alapítvány lehetőséget ad arra, hogy a veszélyben, vagy krízisben lévő fiataloknak legyen kihez segítségért fordulniuk és harmadik féltől telefonon segítséget kérniük, ha bajban vannak. Ezen felül a Kék Vonal támogatást nyújt a gyerekekért aggódó felnőtteknek is, amennyiben családi, iskolai, mentálhigiénés vagy egyéb problémák merülnek fel. A szervezte kiemelt figyelmet fordít emellett az internetes zaklatást elszenvedő fiatalok támogatására is.
A Kék Vonal minden munkatársa és önkéntese azért dolgozik, hogy a gyerekek valódi odafigyelést, elfogadást és a bajban támaszt kapjanak. A szervezet munkatársainak tapasztalata szerint arc nélkül, névtelenül, egy olyan beszélgetésben, amelyből bármikor ki lehet lépni, könnyebb megtenni a bajban lévőknek az első lépést a segítségkérés felé. Az alapítvány önkénteseit tavaly 41.821 esetben keresték telefonon és 4835 online kommunikációra (például chatelésre) került sor. A pandémia sokszorosára növelte a Kék Vonal megkereséseit.
„A Kék Vonal segélyvonalait képzett önkéntesek működtetik, akik a nap 24 órájában az
irodánkban, vagy – a járvány miatt – otthonukban fogadják a bejövő hívásokat. Emiatt
folyamatosan szükségünk van kommunikációs eszközökre. A most kapott okostelefonok –
amelyek a világ egyik legnagyobb infokommunikációs vállalatától érkeznek – elsősorban az önkéntesek képzésére és a munkájuk könnyítésére, modernizálására használjuk majd” – mondta Táler Orsolya, a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány ügyvezetője. A készülékeket a szervezet központjában Joseph Heyuese, a Huawei Technologies Hungary kommunikációs menedzsere adta át a Kék Vonal számára.
[sc name=”facebook” ]