Az idei második negyedévben az iPhone 12 Pro Max és az iPhone 11 jelentették a slágert.
A Consumer Intelligence Research Partners arra volt kíváncsi, hogy mely iPhone mobilok a legnépszerűbbek, ehhez azonban most nem a globális piacot, hanem az amerikai szektort vette alapul (ami szintén sokat elmond az iPhone-ok népszerűségéről).
Az április és június közötti időszakot vizsgálták, ami az Apple harmadik pénzügyi negyedéve. A kutatások szerint az iPhone 12 Pro Max volt ezen időszak alatt a legkeresettebb Apple mobil, a második pedig az iPhone 11. Ezek az összes vásárlás 23 és 23 százalékát adták. Az iPhone 12 modellek a teljes eladási mennyiség 63 százalékát tették ki. A legkevésbé az iPhone 12 minit és az iPhone XR-t vették az emberek (5-5 százalék).
Az Apple többé nem közli az átlagos eladási árat, így csak súlyozott kereskedelmi árról lehet beszélni, az viszont az iPhone 12 Pro Max népszerűsége miatt nagy magasságokba (869 dollár) emelkedett. Szintén érdekes adalék, hogy az Apple egyre több iPhone-t ad el a saját boltjaiban, a mobilszolgáltatók pedig egyre kevesebbet.
[sc name=”facebook” ][/sc]
Fotó: TechAdvisor, Macrumors, CIRP