felrobbant bluetooth
Fotó: The Times of India

A 28 éves Rakesh Kumar Nagar péntek este, tanulás közben használta a Bluetooth fülhallgatót, amely egyelőre tisztázatlan körülmények miatt felrobbant a fülében. 

Az elmúlt években többször is beszámoltak arról, hogy egy okostelefon felrobbant, arról viszont tényleg nagyon ritkán hallani, hogy egy Bluetooth fülhallgató okoz problémát. Ha azonban rosszul szerelik össze, akkor bizony komoly baj is lehet, elég csak arra a 2018-as esetre gondolni, amikor egy Apple AirPods kis híján súlyos balesetet okozott. Most pedig sajnos tragédia is történt Indiában.

A The Times of India beszámolója szerint a Dzsaipúr városában élő férfi egyedül volt otthon, amikor a baleset bekövetkezett, így nem tudni pontosan, mi is történt. A magazinnak nyilatkozó rendőr elmondásából azonban az derült ki, hogy az áldozat töltőre dugott okostelefonnal együtt használta a füleseket, amikor azok felrobbantak. A detonáció állítólag akkora volt, hogy Nagar lerepült a székről, elvesztette az eszméletét, majd később a kórházban belehalt a sérüléseibe.

Ugyan az áldozat családja nem tett bejelentést az ügyben, így a helyi törvényeknek megfelelően a holttest boncolására sem kerülhetett sor, a kezelőorvos szerint a fiatal férfi szívmegállás következtében vesztette az életét.

Hogy mely gyártó készüléke okozta a halálos baleset, azt nem közölték, de egyes információk szerint egy helyi gyártó, kevésbé jó minőségű modelljéről lehet szó.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!