A Facebook összeszedte, melyek voltak azok a bejegyzések az év második negyedévében, amelyekkel a legtöbb amerikai felhasználó találkozott.
Mark Zuckerberg cége most először adott ki jelentést arra vonatkozóan, mely tartalmak voltak azok, amelyek a legtöbb felhasználóhoz eljutottak. Bár a legtöbben biztosan valamilyen politikai tartalmú posztra tippelnének, az amerikai facebookozók körében egy betűsalátás tartalom vitte a prímet, amelyben arra kérték a netezőket, hogy osszák meg azt a három szót, amelyet először megtalálnak benne. A bejegyzés mintegy 80.6 millió emberhez jutott el.
https://www.facebook.com/673040649502989/photos/a.735145683292485/1885042671636108/?type=3
A második legnépszerűbb tartalom egy olyan poszt lett, amely arra ösztönzi a 30 feletti felhasználókat, hogy osszanak meg magukról egy képet, amelyen fiatalabbnak tűnnek a koruknál. Ez a poszt 61,4 felhasználót ért el.
A Facebook megjegyzi, hogy fenti jelentés nincs kőbe vésve, már csak azért sem, mert csupán a nyilvános tartalmakat összegzik, a zárt csoportokban és a személyes profilokban megosztott bejegyzésekre nem vonatkozik az áttekintés.
A Widely Viewed Content Repost című jelentés teljes tartalmát itt lehet megtekinteni.
[sc name=”facebook” ][/sc]