A The New York Times hivatalos Facebook-oldala először azt írta: Ferenc pápa hétórás látogatáson járt Romániában. 

Nem ez az első és valószínűleg nem is az utolsó alkalom, hogy a külföldi lapok összekeverik Budapestet Bukaresttel, ám azt azért nehezen tudjuk megbocsátani, hogy egy olyan nívós magazin, mint a The New York Times is elkövette ugyanezt a hibát.

Ugyan a mostani esetben egyik város sincs megnevezve, a Facebookon megosztott ajánlószöveg szerint a pápa nem Magyarországon, hanem Romániában járt. Sovány vigasz, de a bakit a kommentelők jelzését követően kijavították, és a poszt szövegében is jelezték a ballépést.

Hasonló tévedésre volt példa a közelmúltban: júniusban az Európa Bajnokság hivatalos oldala írta, hogy Bukaresten rendezik a Magyarország-Portugália meccset.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!