Nemcsak itthon, de világszinten is elképesztő nézettséget produkált a dél-koreai túlélős széria: a Squid Game, magyarul Nyerd meg az életed 111 milliós nézőszámával a Netflix történetének valaha volt legsikeresebb szériája lett. 

Aki egy kicsit is figyelemmel követi az új sorozatok és filmek megjelenését, annak egészen biztosan nem kerülte el a figyelmét Hvang Donghjok szeptemberben debütált, brutális sorozata, amely hihetetlen gyorsasággal hódította meg a netet. Ugyan Ted Sarandos, a Netflix vezérigazgatója már két héttel korábban belengette, hogy a Squid Game lehet a streamingóriás legsikeresebb sorozata, a CNN most hivatalosan is bejelentette: a koreai játszmákat az első 28 napban 111 millióan indították el, ezzel pedig az ázsiai sorozat a Netflix valaha volt legsikeresebb produkciója lett, megelőzve a korábbi csúcstartó Bridgerton (A Bridgerton család) című sorozatot. A Julia Quinn regényein alapuló kosztümös szériát az első 28 napban „mindössze” 82 millió előfizető indította el.

Folyamatosan gyarapszik a nem angolszász országokban gyártott filmek és sorozatok száma, ezzel párhuzamosan pedig egyre több ilyen tartalom arat világszinten is nagy sikert. A Squid Game története szerint egy csapat eladósodott emberről szól, akik a nagy pénznyeremény reményében egy bugyuta, ám rendkívül véres gyerekjátékokra épülő versenyen vesznek részt. Ez egy Battle Royale vagy Éhezők viadala típusú történet, ahol a résztvevők élet-halál harcot vívnak a játékban maradásért, miközben olyan döntések meghozatalára kényszerülnek, ahol az életösztön szembe kerül az emberséggel, a bajtársiasság pedig az élettel.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!