Elképesztő összeg üti a Netflix markát, a Squid Game már most megközelítőleg 280 milliárd forintot termelt a streamingszolgáltatónak. 

A Squid Game című koreai sorozatról (magyarul Nyerd meg az életed) csak az nem hallott, aki nem akart. A Netflix új sorozata szó szerint letarolta az internetet, minden idők legnagyobb debütálását hajtva végre a streamingszolgáltató történetében: a szeptember 17-i premiertől számítva, mindössze 28 nap alatt 111 millió előfizető tekintette meg a Squid Game-t, letaszítva ezzel a trónról a korábbi csúcstartó Bridgerton (A Bridgerton család) című sorozatot, amelyet az első 28 napban „mindössze” 82 millió előfizető indított el.

Az elképesztő nézettségi szám persze elképesztő bevételt is generál, erről a Bloomberg osztott meg információkat a minap. A portál értesülései szerint a dél-koreai produkció már most 891,1 millió dollárt, átszámítva 275 milliárd forintot hozott a Netflix kasszájára.

Fontos megjegyezni, hogy mivel a Netflix nem ad el műsorokat, így ez az összeg nem az eladásokból termelődik, ez egyfajta egyedi mérőszám arra vonatkozólag, hogy mennyire volt sikeres az adott széria.

Bár ez már önmagában is elképesztő teljesítmény, ami igazán figyelemreméltó az az, hogy az első évadot mindössze 21,3 millió dollárból forgatták, tehát a sorozatnak sikerült sokszorosan meghálálnia a belé fektetett energiát.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!