Nem lesz jelen a közösségi médiában a népszerű angol kozmetikai márka, a Lush, mivel meglátásuk szerint ezek a felületek rossz hatással vannak a mentális egészségre. 

Meglepő elhatározásra jutott a Lush: a szappanjairól ismert kozmetikai márka péntektől felfüggeszti fiókjait a Facebookon, az Instagramon, a WhatsAppon, a Tiktokon és a Snapchaten. „Csakis olyan felületeket és szolgáltatásokat kívánunk használni, amelyek mindent megtesznek azért, hogy megvédjék a felhasználókat a zaklatástól, károkozástól és manipulációtól – olvasható a cég magyarországi Facebook oldalán, amelynek jelenleg 27 ezer követője van.

A márka továbbra is elérhető marad a YouTube-on és a Twitteren, és arra törekszik, hogy a jövőre nézve jobb csatornákat találjon a vásárlókkal való kommunikációra – írja a BBC. A vállalat szerint a közösségi média nem foglalkozik az emberek mentális egészségével, ezért döntöttek úgy, hogy felfüggesztik az oldalaikat.

lush közösségi médiában
Fotó: Lush

A Lush amerikai kirendeltségének jelenleg 4 millió követője van az Instagramon, 1,2 millió a Facebookon. A cég szerint a közösségi média veszélyes hatásait egyelőre még csak kevesen ismerik fel. Példaként a klímaváltozást hozták fel, amit „évtizedeken át figyelmen kívül hagytak és lekicsinyelték a jelentőségét“.

Az angol márkát 1994-ben hozták létre. A színes szappanjairól és fürdősóiról ismert Lush főleg a fiatalok körében népszerű, Magyarországon mintegy 8 éve van jelen.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!