Hatalmas siker a Microsoft karácsonyi csúnyapulcsija

Úgy tűnik, nem áll le a Microsoft a karácsonyi „csúnyapulcsik” piacra dobásával, idén az Aknakereső ihlette meg a redmondi cég alkotómestereit. 

Van az évnek olyan időszaka, amikor nem ciki a giccses, hatalmas mintázatú pulóverek viselése, ez pedig a karácsony. A karácsonyi csúnyapulcsi annyira rondának számít, hogy már szinte szép, az elmúlt években pedig akkora divat lett a viselése, hogy a legnagyobb cégek sorra dobják piacra saját darabjukat. A Microsoft tavaly egyszerre három csúnyapulcsit is kiadott, és a sikeren felbuzdulva úgy döntöttek, hogy az idei év sem telhet el a különleges(en csúnya) ruhadarab nélkül.


Az idei évben a cég híres-hírhedt játéka, az Aknakereső kapta a főszerepet. A pulóveren egy karácsonyformájú pálya láható hópelyhekkel és a klasszikus Windows-ablakok vezérlőgombjaival, amelyek a ruhadarab bal vállán kaptak helyet.

Fotó: Xbox Gear Shop

A csúnyapulcsi darabja 74,99 dollár (kb. 24 ezer forint), ez öt dollárral több, mint amennyit tavaly kértek érte. Jó hír, hogy a pulóverekből származó pénz egy részét, egészen pontosan 100 ezer dollárt (32 millió forint) jótékony célokra költ a vállalat, a fogyatékkal élő játékosokat segítő AbleGamers jótékonysági szervezetet támogatják belőle.

Rossz hír viszont, hogy igencsak kapós az új Microsoft ruhadarab, pillanatok alatt elkapkodták a vásárlók a piacra küldött mennyiséget, így a cikk írásának pillanatában a termék nem kapható. A cég azt ígérte, hogy feltöltik a készletet, ám hogy pontosan mikor, azt nem árulták el.

[sc name=”facebook” ][/sc]

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of Benke Éva

Benke Éva

Az ifjabb nemzedék tagja, akikből még nem veszett ki a lelkesedés. Kedvelt témái leginkább a tudomány és a lifestyle területéről kerülnek ki

Ezeket olvastad már?