Úgy tűnik, nem áll le a Microsoft a karácsonyi „csúnyapulcsik” piacra dobásával, idén az Aknakereső ihlette meg a redmondi cég alkotómestereit.
Van az évnek olyan időszaka, amikor nem ciki a giccses, hatalmas mintázatú pulóverek viselése, ez pedig a karácsony. A karácsonyi csúnyapulcsi annyira rondának számít, hogy már szinte szép, az elmúlt években pedig akkora divat lett a viselése, hogy a legnagyobb cégek sorra dobják piacra saját darabjukat. A Microsoft tavaly egyszerre három csúnyapulcsit is kiadott, és a sikeren felbuzdulva úgy döntöttek, hogy az idei év sem telhet el a különleges(en csúnya) ruhadarab nélkül.
Az idei évben a cég híres-hírhedt játéka, az Aknakereső kapta a főszerepet. A pulóveren egy karácsonyformájú pálya láható hópelyhekkel és a klasszikus Windows-ablakok vezérlőgombjaival, amelyek a ruhadarab bal vállán kaptak helyet.

A csúnyapulcsi darabja 74,99 dollár (kb. 24 ezer forint), ez öt dollárral több, mint amennyit tavaly kértek érte. Jó hír, hogy a pulóverekből származó pénz egy részét, egészen pontosan 100 ezer dollárt (32 millió forint) jótékony célokra költ a vállalat, a fogyatékkal élő játékosokat segítő AbleGamers jótékonysági szervezetet támogatják belőle.
Rossz hír viszont, hogy igencsak kapós az új Microsoft ruhadarab, pillanatok alatt elkapkodták a vásárlók a piacra küldött mennyiséget, így a cikk írásának pillanatában a termék nem kapható. A cég azt ígérte, hogy feltöltik a készletet, ám hogy pontosan mikor, azt nem árulták el.
[sc name=”facebook” ][/sc]