A vállalat 16 éve őrzi vezető pozícióját, egészen komoly volt a fölényük 2021-ben is. Tarolt a Samsung a tv piacon!
A Samsung 2006-ban vette át a Sonytól a globális piacvezető pozíciót a televíziós szektorban, és a dél-koreai cég azóta egy pillanatra sem adta át a helyét az élen. 2021-ben sem változott a helyzet, legalábbis ez derül ki az Omdia nevű, egyébként meglehetősen hitelesnek számító piackutató cég, iparágra vonatkozó elemzéséből.
Ennek alapján a Samsung adta el az összes értékesített készülék 19,8 százalékát, azaz durván minden ötödik eladott modellt a világon. 2021-ben 210 millió új tv talált gazdára, amelyből 42 darab Samsung termék volt. Ennél is durvább, hogy a piaci értéket tekintve 29,5 százalékot birtokol a Samsung, amiből az is következik, hogy nem az olcsó szegmensben vitézkedik a holding.
A második helyen az LG található egyébként, és a konszern rekordot döntött 18,5 százalékos részesedéssel a piaci értéket tekintve. A harmadik helyen található a Sony, 9,5 százalékkal, őket követik a TCL (8 százalék), illetve a Hisense (6,8 százalék).
[sc name=”facebook” ][/sc]