Egyes, PlayStation konzolokra írt játékokba állítólag még idén megérkezhetnek a játékon belüli reklámok.
A Business Insider forrásai szerint a Sony elképzelhető, hogy játékon belüli hirdetéseket ad egyes PlayStation-címekhez. A Sony állítólag újabb bevételi forrást adna a fejlesztők kezébe, konkrétan azokra gondolva, akik ingyen játszható játékokat készítenének. A játékon belül futó hirdetéseket játékon belüli jutalmakért lehetne nézni, például.
A reklámnézésért jutalmat osztás koncepciója egyáltalán nem új, sőt, Androidon és iOS-en sok éve nagy, ám annál utáltabb trend ez.
A jelentés szerint egyébként a Sony ezt az „újítást” 2022 vége előtt lépné meg, de azt nem lehet tudni, hogy az ingyenes játszható játékokra korlátozódna-e az ötlet. Feltehetően a fejlesztőké lenne az utolsó szó.
A játékon belüli reklámokkal egyébként az EA is megütötte a bokáját nemrég az UFC 4 kapcsán, így a Sony ha rosszul lép, az nagy haragot eredményezhet rajongói oldalról, főleg úgy, hogy sem a konzol, sem a játékok, sem az előfizetési díjak nem olcsóak.
[sc name=”facebook” ][/sc]
Fotó: Appuals, KnowTechnie