A Netflix az élő közvetítés elindítását vizsgálja. 

A Deadline arról ír, hogy a streamingszolgáltató élő közvetítések bevezetésén gondolkozik, amelyekkel különféle tehetségkutatókat, realityműsorokat, vetélkedőket és stand-up műsorokat lehetne valós időben elérni. Ez a gyakorlatban arra is lehetőséget teremtene, hogy egy tehetségkutató vagy reality alkalmával élő szavazást indítsanak az oldalon keresztül.

A Netflix már több olyan műsort is rendezett, ahol kifejezetten előny lehetett volna az élő közvetítés, ilyen például a The Circle, amelyet többen az elmúlt évek legjobb valóságshowjaként tartanak számon. Továbbá egy többnapos stand-up comedy fesztivál is megvalósult már a streamingszolgáltató szervezésében, amelyet szintén lehetne élőben sugározni hasonlóan a Dance 100 című táncos vetélkedőhöz.

Valamivel több mint egy hónapja, hogy a Netflix bejelentette, mintegy 200 ezer előfizetőt veszített el három hónap alatt. Ezzel egy időben egy olcsóbb, reklámokkal támogatott csomagot is kilátásba helyezett a vállalat, amelyről úgy tudni, hogy a vártnál valamivel hamarabb, még idén bevezetésre kerülhet. Emellett a jelszómegosztás visszaszorítására tett intézkedésein is elkezdett dolgozni a vállalat, ugyanis elmondásuk szerint jelenleg kb. 100 millió néző használja jogtalanul a szolgáltatást.

A Netflix mellett a Disney+ is „belekóstol” a reklámok világába: az Egyesült Államokban még az idén érkezik egy olcsóbb, reklámokkal teletűzdelt előfizetői szint, jövőre pedig világszinten is, így várhatóan Magyarországon is elérhetővé válik az új csomag.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!