A TikTok jelenleg a legdinamikusabb platform arra, hogy az 1%-os kampányok valóban célt érjenek. Jó példa erre az Intren és a Human Dialog közös projektje, amiben az Országos Mentőszolgálat Alapítványt és a Bátor Tábort támogatták.
Az elmúlt hónapokban egyértelművé vált, hogy a TikTok az a szórakoztató platform, ahol nagyon könnyen lehet robbanásszerű sikereket elérni az 1%-os kampányok terjesztésében. A közösségi médiahálózat ráadásul kiváló lehetőséget kínál a nonprofit szervezetek számára, hogy személyesebb és közvetlenebb kapcsolatot teremtsenek a fiatalabb közönséggel. Az Országos Mentőszolgálat és a Bátor Tábor kampányában a jelenlegi TikTok trendeket követő rövid, gyors, humoros videók készültek, amik kimondottan a célcsoport aktivizálásra lettek optimalizálva, kiemelkedően jó eredményekkel. „Közel 8 millió alkalommal jelentek meg a hirdetéseink, erőteljesen pozitív felhasználói visszajelzésekkel” – számol be róla Buza Balázs, az Intren digitális stratégiai tervezője.
„Az 1%-os kampányt érdemes elkezdeni attól a pillanattól, amikor a felhasználók rendelkezési felülete elérhetővé válik. Nem elég pusztán a kiemelt időszakban kampányolni, amennyiben van lehetőségünk, meg kell ágyazni a konverzióknak, és minél előbb elhinteni az embereknek, miért ügyfeleink részére ajánlják fel adójuk 1%-át” – állítja Buza Balázs.
A sikeres kampánynak az is fontos kulcsa, hogy nem egy rövid távú együttműködésről beszélünk. A közös munka több éve töretlen a digitális ügynökség és a két civil szervezet között. A nonprofit szervezetek tekintetében alapvető faktor a pénz. Mivel kevés a büdzsé, kiemelten fontos, hogy minden egyes kampányra fordított forint a lehető legnagyobb hatásfokkal, a megfelelő platformon, a megfelelő üzenet eljuttatására legyen fordítva. Ez pedig nem működik tudatos építkezés nélkül.
[sc name=”facebook” ][/sc]