Sajtóértesülések szerint a Netflix streaming platform után a TikTok közösségi platform is belekóstol a játékok világába. 

Tavaly novemberben startolt el a Netflix videójátékos szolgáltatása, amely lehetővé teszi az előfizetők számára, hogy az előfizetés részeként és alkalmazáson belüli vásárlások nélkül androidos és iOS-es játékokat töltsenek le. Jelenleg 17 cím elérhető a Netflix Games szolgáltatásban, de amint arról mi is beszámoltunk, az év végére akár 50 cím is szerepelhet a cég játékkatalógusában.

A Netflix ötletén felbuzdulva a TikTok is úgy döntött, befektet a játékokba, legalábbis több, egymástól független forrás is arról számolt be, hogy a közösségi oldalt birtokló ByteDance videojátékokat tesztel Vietnamban – írja a Reuters. Úgy tudni, hogy egyszerű, rövid játékidejű minijátékokkal kezd a vállalat, amelyekben kezdetben a reklámok is helyet kapnának. Az ezekből származó bevételt maguk és a játékfejlesztők között osztanák szét.

A játékok bevezetése nem váratlan lépés, ugyanis a vállalat korábban bejelentette, megállapodást kötött a Zynga játékfejlesztő csapattal, hogy elindítják a platformon a Disco Loco 3D böngésző alapú játékukat. Természetesen mindennek a fő célja, hogy a mostaninál is több időt töltsön a platformon a TikTok több mint 1 milliárd aktív felhasználója.

A tervek szerint a minijátékok 2022 harmadik negyedévében érkeznének Délkelet-Ázsia nagyobb részein, ám arról nincs információ, hogy más régiókban is elérhetőek lesznek-e, és ha igen, mikor.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!