Nem túlzás azt állítani, hogy az egész világot letarolta a Stranger Things 4. évada, amelyet már több mint 1 milliárd órán át néztek az előfizetők.
Hatalmasat megy a Stranger Things 4. évada, amely szokatlan módon két részre bontva került fel a streamingszolgáltató kínálatába: május 27-én kaptunk hét epizódot, július 1-jén pedig további kettőt, amelyek közül az évadzáró, kilencedik rész bőven kiérdemli az egészestés jelzőt tekintve, hogy 2 óra 20 perc játékidővel bírt.
A Netflix saját adatai szerint a Duffer fivérek alkotását 1.15 milliárd órán át néztek az előfizetők az első 28 napban, ami szép teljesítmény tekintve, hogy csupán egyetlen netflixes sorozat van, ami még ennél is jobban teljesített. A világot meghódító, véres koreai játszmák, vagyis a Squid Game 1,65 milliárd órás nézettségével továbbra is letaszíthatatlannak tűnik a trónról.
A Netflix nem árulta el, hogy a Stranger Things új évadának népszerűsége befolyásolta-e az előfizetőik számát. A világ legnépszerűbb streamingszoláltatója 2022 első negyedévében tíz év óta először előfizetőket veszített, és azzal számolnak, hogy az előző 200 ezer mellé további kétmilliót veszítenek a második negyedévben.
A Stranger Things népszerűségét egyébként jól jelzi, hogy július 1-jén, amikor felkerült a széria 4. évadának 8., illetve 9., egyben utolsó epizódja, az online platform felmondta a szolgálatot, és egy ideig csak az oldal által küldött hibaüzenetek fogadták az előfizetőket.
[sc name=”facebook” ][/sc]