7,74 milliárd dollárt fordít AI-fejlesztésekre a Rogers, amely hatalmas botrányba keveredett a legutóbbi nagy leállása miatt.
A kanadai Rogers úgy döntött, hogy 7,74 milliárd dollárt fektet be a következő 3 évben mesterséges intelligenciára építő megoldásokba – három héttel azután, hogy botrányos, országszintű leállásokat okozott a szolgáltatásának kiesése.
A kormány felszólítására állítólag megállapodtak arról is egymással a helyi telekomcégek, hogy a vészhívásokat automatikusan átirányítják egymás hálózataira, még akkor is, ha valamelyik leállt.
Emellett fizikailag is elválasztják a vezeték nélküli és internetes szolgáltatásokat, így ha az egyik újra leáll, a másik működőképes marad, így a hálózat sosem tűnne el.
A cég leállása nagyjából 19 órán át szinte mindent megbénított, a légitársaságokat, a bankolást és a vészhívásokat is.
[sc name=”facebook” ][/sc]
Fotó: Bleeping Computer