Egy friss elemzés szerint a Netflix Games játékait összesen 23,3 millió alkalommal töltötték le.
A CNBC megbízásából végzett elemzés szerint átlagosan napi 1,7 millió felhasználó használja a streamingóriás játékos szolgáltatását, a Netflix Games-t. Ez azt jelenti, hogy a Netflix 221 millió ügyfelének kevesebb, mint egy százaléka él az előfizetéseihez tartozó játékok lehetőségével. A cég egyelőre nem kommentálta az eredményeket, ám korábban jelezte: nem számít arra, hogy játékrészlege azonnal nyereséges lesz.
A közelmúlt eseményeinek tudatában okkal merül fel a kérdés, hogy a cég menny időt és energiát hajlandó még beleölni egy eddig nem sok sikert hozó szolgáltatás fenntartásába és fejlesztésébe. Sokan és sokat cikkeztek róla, hogy lejtmenetbe kapcsolt a Netflix, miután 2022 első negyedévében mintegy 200 ezer előfizetőtől kellett búcsút intenie a cégnek. Bár ez elsőre nem tűnik soknak, tekintve, hogy tíz év óta akkor először csökkent az előfizetői szám, már egészen máshogy cseng a történet, ráadásul az sem szépít a helyzeten, hogy nem sokkal később több száz dolgozójuknak mondtak fel. 2022 második negyedévében az előzőnél is több, mintegy 970 ezer előfizetőt veszített a vállalat.
A Netflix tavaly novemberben indította el világszerte a Netflix Games szolgáltatását, amely lehetővé teszi az előfizetők számára, hogy androidos és iOS-es játékokat töltsenek le. A streamingóriás nem kér pluszpénzt a játékokért, tehát a normál előfizetés részeként, alkalmazáson belüli vásárlások és reklámok nélkül bárki számára elérhető ez a szolgáltatás.
[sc name=”facebook” ][/sc]