Jól értesült források szerint növeli a reklámok mennyiségét a saját alkalmazásaiban az Apple.
Mark Gurman és a Bloomberg úgy hallották, hogy az Apple hamarosan növeli a reklámok mennyiségét a saját alkalmazásaiban, az iOS, iPadOS és macOS operációs rendszerekben is. Erre állítólag azért van szükség, hogy kiterjesszék a reklámüzletágukat, és már tesztelnek is belsőleg egy új modellt, ami az Apple Mapsben keresésalapon mutat javaslatokat.
Jelenleg az App Store, a News és a Stocks appokban, valamint a TV+ platformon használ reklámokat az Apple. A fejlesztők fizethetnek, hogy az appjuk megjelenjen a keresési oldalakon az alkalmazásboltban, míg az appokban a weboldalakon futó bannerreklámokhoz hasonlü hirdetések jelennek meg.
Az iOS 14.5 óta az Apple az ATT funkcióval kikapcsolhatóvá tette a követést, ami a felhasználóknak előnyös, a hirdetőknek annál kevésbé, mert így nem tudnak célzott reklámokkal támadni. A közösségi médiás platformoknak ez állítólag már 10 milliárd dolláros kiesést okozott. Az Apple reklámbevétele közben 2021-ben 3,7 milliárd dollárra nőtt.
[sc name=”facebook” ][/sc]
Fotó: Tom’s Guide