A Netflix még az idén bevezet egy olcsóbb, reklámokkal támogatott előfizetői csomagot, amelyről az utóbbi hónapokban egyre több részlet lát napvilágot. 

A streamingszolgáltató júniusban erősítette meg hivatalosan, hogy beengedi a reklámokat a felületére, egészen pontosan létrehoz egy kedvezőbb árcédulával bíró csomagot, amelyben a hirdetések is helyet kapnak. A Bloomberg most arról ír, hogy nem minden tartalmat érint majd ugyanolyan mértékben a reklámszünet, bizonyos produkciók ugyanis  mentesülhetnek a hirdetések alól.

A portál értesülései szerit a reklámokat elsősorban a streamingszolgáltató zászlóhajós produkciói úsztatják meg, de a gyerekeknek szóló tartalmakat sem szeretnék hirdetésekkel elárasztani. Utóbbi oka minden bizonnyal az, hogy a kicsiknek szóló reklámokat rendkívül szigorú szabályok védik, egy alkalommal például 170 millió dollárra büntették a Google-t, mert a YouTube videómegosztó állítólag illegálisan gyűjtött be adatokat a gyerekektől.

Érdemes megjegyezni, hogy mindez egyelőre még csak spekuláció, a Netflix nem erősített meg semmit, illetve egy korábbi hír kapcsán a vállalat felhívta a figyelmet arra is, hogy még az elején vannak a hirdetésekkel támogatott opció elindításának, így lényegében minden csak spekuláció.

Nemrég egyébként egy, szintén a Bloomberg hasábjain megjelent cikk számolt be arról, hogy a reklámokkal támogatott csomag előfizetői valószínűleg tartalmakat sem tölthetnek majd le a mobileszközeikre.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!