Hamarosan új funkciók jelenhetnek meg a Facebookon, Instagramon és WhatsAppon, melyek csak azok számára lesznek elérhetőek, akik fizetni is hajlandóak értük.
Az Instagram még januárban kezdte el tesztelni a fizetős módot, amelynek széleskörű bevezetésére júliusban került sor. Ennek lényege, hogy az érintettek fizetőfal mögé rejthetik el az általuk közzétett bejegyzéseket – fotókat és Reels videókat –, melyek így értelemszerűen csak azok számára lesznek elérhetőek, akik fizettek is az exkluzív tartalomért.
Az Engadget szakportál most arról ír, hogy a jövőben további fizetős tartalmak érkezhetnek a Meta közösségi platformjaira. A New Monetization Experiences nevet viselő szolgáltatásról egyelőre nagyon keveset tudni, többek között az sem világos, hogy milyen típusú tartalmak válhatnak fizetőssé. A Meta bevételszerzési alelnöke, John Hegeman annyit árult csak el a The Verge-nek, hogy a vállalat komoly figyelemmel kíséri a konkurens oldalakat, ami persze nem véletlen, ugyanis nemrég a Twitter, a Snapchat és a Telegram is fizetős funkciókkal bővült.
[sc name=”facebook” ][/sc]