Többek között az Apple, a Meta, a Google és a Shopify nagyágyúitól leshetnek el szakmai trükköket a CraftHub csapata által szervezett IT-konferenciasorozat résztvevői október első hetében Budapesten. 

Október első hetében szakmai konferenciasorozat vonzza majd Budapestre a nemzetközi techvilág figyelmét: a Prezi és az IBM Budapest Lab spinoff-ja, a CraftHub csapata egymást után három, különleges programokkal és neves előadókkal teletűzdelt eseménnyel várja majd az érdeklődőket szerte Európából és a világ minden tájáról. A sort a Crunch nyitja meg október 3. és 5. között, mely nem csupán az adatmérnököket és az analitikusokat várja, de minden olyan szakembert is, aki az adatokban keresi a jövőbeli üzleti lehetőségeket. A „csapat” legfiatalabb tagja, a harmadik alkalommal jelentkező egynapos Impact a sikeres termékmenedzsment (product management) titkait boncolgatja, míg az Amuse október 5. és 7. között a felhasználó élménnyel (UX) kapcsolatos legfrissebb trendeket és eszközöket hozza el az érdeklődőknek – mindezt hibrid formátumban.

 A Crunch, az Impact és az Amuse programjain személyesen is részt vehetnek az érdeklődő techszakemberek, ha pedig offline jegyet váltanak az események bármelyikére, a másik két konferenciára automatikusan kapnak egy-egy online belépőt. A korábbi évekhez hasonlóan lesznek diák- és csoportos jegyek is, valamint 10 offline és 20 online belépőt osztanak szét a szervezők a diverzitást támogatva. A CraftHub ezúttal is bőven kínál networking lehetőségeket a jelentkezőknek, ahol lazább keretek között beszélgethetnek kollégáikkal vagy akár a világhírű előadókkal.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!