A Disney+ jelentős, 38 százalékos áremelést hajt végre a szolgáltatás reklámok nélküli verziójánál.
Június 14-én számos országban, köztük Magyarországon is elérhetővé vált a Disney saját streaming szolgáltatója, a Disney+. Induláskor a szolgáltatás havi díja 2490 forint volt, az éves előfizetésért pedig 24900 forintot kértek el. Az USA-t érintő áremelésről most a Disney vezérigazgatója, Bob Chapek ejtett néhány szót, aki szerint a Disney+ még mindig jobb ár-érték aránnyal dolgozik, mint versenytársai.
„Úgy gondolom, hogy jóval olcsóbbak vagyunk ahhoz képest, amit kínálunk” – nyilatkozta Chapek, megjegyezve, hogy a reklámokkal támogatott előfizetői szint továbbra is alacsonyabb lesz a legtöbb streamingszolgáltató áraihoz képest. A vezérigazgató véleménye szerint elenyésző lesz azok száma, akik az áramemelés miatt felmondják a szolgáltatást, a reklámos előfizetéssel kapcsolatban pedig úgy fogalmazott, hogy ez a szint lehetővé teszi a számunkra, hogy különféle fogyasztói igényeket is kielégítsenek.
A Mickey egeres vállalat december 8-án fog árat emelni az Egyesült Államokban; 8 dollárról 10,99 dollárra (kb. 4200 forint) növelik a havidíjat, egyúttal bevezetnek egy reklámos szintet, melynek ára egy hónapra 7.99 dollár lesz (kb. 3 ezer forint).
Dübörög a Disney szekere, a legutóbbi negyedévet összesen több mint 221 millió előfizetéssel zárta a vállalat, amelybe beletartoznak a Disney+, a Hulu, és az ESPN+ sportcsatorna számai is.
[sc name=”facebook” ][/sc]