Silent Hill 2: így fest majd az újragondolt rettegés

A Konami kiadta a Silent Hill 2 remake előzetést, amiben elég jól látszik, hogy az Unreal Engine 5 milyen csinos látványt produkál. 

A Konami kiadta az első trailert a közelgő, Unreal Engine 5 által hajtott Silent Hill 2 remake-hez, amely teljes mértékben kihasználja majd a Lumen és Nanite technológiákat. A csapat fő célja, hogy megőrizze azt a hangulatot, ami az eredetit olyan emlékezetessé tette, miközben a játékmenet számos aspektusát modernizálja, például a váll fölötti kameranézet hozzáadásával. Ez az új, váll fölötti kameranézet azt jelenti, hogy a játék megújult harcrendszert és eddig nem látott díszleteket is kap, miközben az Unreal Engine 5 olyan módon kelti életre a ködös, baljós várost, ahogy eddig még sosem láttuk.

A PS5 3D-s hangképességeinek köszönhetően a játékosok pontosan meg tudják majd határozni, hogy honnan jön a hang, ami plusz élményt tesz hozzá az egészhez. Az elérhetőségről egyelőre nincs hír, de a PlayStation 5, Xbox Series S | X és PC platformokra már megerősítették a megjelenést. Motoi Okamoto, a Konami producere szerint huszonegy év telt el a Silent Hill 2 PlayStation 2-re való megjelenése óta, és a technológia fejlődésével a remake még közelebb kerül ahhoz, ahogyan a Team Silent 2001-ben elképzelte, hogy milyen legyen a játékuk. A legmodernebb motion capture munkameneteknek köszönhetően a sorozat történetének legjobb arcmimikáját sikerült megvalósítani, és az érzelmek széles skáláját tudják megjeleníteni, még mielőtt a karakter egyetlen szót is szólna.

 

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of RG

RG

RG is hírező, és emellett nagy szenvedélye a repülés. Ikarosznál egy szinttel jobban nyomja, ugyanis szintén motor nélkül próbálkozik. Vitorlázórepülő. Szóval, ha szimulátorokról, vagy repülős appokról olvastok, azt szinte biztos, hogy RG írta.

Ezeket olvastad már?