Visszatáncol a szerencsejátéktól az Apple

Leállította a szerencsejátékokhoz kapcsolódó reklámokat az App Store-ban az Apple. 

Láttunk már párszor példát arra, hogy visszafelé sült el egy-egy nagy húzás. Az Apple nemrég például növelte a reklámfelületet az App Store alkalmazásboltjában, mert nagyobb bevételt remélt a hirdetésekből.

Ez visszafelé sült el, például amiatt, hogy közfelháborodást okozott, amikor szerencsejátékok hirdetéseivel lettek tele ezek a felületek. A kritikusok szerint az érzékeny felhasználókat így rávehetik a szerencsejáték kipróbálására, ami függőséget okozhat.

Az Apple a felháborodásra válaszul úgy döntött, hogy a szerencsejátékokhoz kapcsolódó appok reklámjait leállítja. Ez a döntés ugyanakkor nem végleges, legalábbis a megfogalmazás szerint. Így nem tudni, mikor és milyen szabályok szerint reklámoz majd újra szerencsejátékokat az Apple.

[sc name=”facebook” ][/sc]

Fotó: TechCrunch

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of HL

HL

Vérbeli hírező, aki az egyik ujját mindig a techvilág ütőerén tartja. Ezért mondjuk csak kilenc ujjal gépel, de így is elég gyorsan nyomja. Kedvencei a mobilok (azon belül is a Pixel).

Ezeket olvastad már?