Leállította a szerencsejátékokhoz kapcsolódó reklámokat az App Store-ban az Apple.
Láttunk már párszor példát arra, hogy visszafelé sült el egy-egy nagy húzás. Az Apple nemrég például növelte a reklámfelületet az App Store alkalmazásboltjában, mert nagyobb bevételt remélt a hirdetésekből.
Ez visszafelé sült el, például amiatt, hogy közfelháborodást okozott, amikor szerencsejátékok hirdetéseivel lettek tele ezek a felületek. A kritikusok szerint az érzékeny felhasználókat így rávehetik a szerencsejáték kipróbálására, ami függőséget okozhat.
Az Apple a felháborodásra válaszul úgy döntött, hogy a szerencsejátékokhoz kapcsolódó appok reklámjait leállítja. Ez a döntés ugyanakkor nem végleges, legalábbis a megfogalmazás szerint. Így nem tudni, mikor és milyen szabályok szerint reklámoz majd újra szerencsejátékokat az Apple.
[sc name=”facebook” ][/sc]
Fotó: TechCrunch