Több mint 2,3 millió tévékészüléket értékesített partnereinek világszerte a Hisense tavaly decemberben, globális szinten pedig közel 24,5 millió készüléket adott el 2022-ben a vállalat.
Rekordmagas eladási számokat produkált a Hisense globális szinten 2022-ben – derül ki az AVC Revo piackutató intézet legfrissebb jelentéséből. A „Global TV Brand Shipment Monthly Data Report” szerint a gyártó olyan mértékben növelte az eladásait a világpiacon, hogy decemberben minden versenytársát maga mögé utasította a globális tévé-értékesítésben.
Az AVC Revo korábbi jelentése szerint a globális televíziópiac eladásai 2022-ben nyolc egymást követő hónapban is csökkentek, a kumulált globális tévészállítások pedig 5,9 százalékkal estek vissza 2022 első három negyedévében, ami évtizedes mélypontot jelent a szegmensben.
Ezzel szemben a Hisense tavaly eladási rekordot döntött globális szinten: 2022 január és októbere között tizennyolc százalékos eladásnövekedést tudhatott magáénak a vállalat, amelynek eredményeképpen a világ második legnagyobb tévé-értékesítőjévé vált, de ezzel nem állt meg a látványos növekedés.

A tíz hónap alatt elért rekord után decemberben újabb történelmi csúcsot ért el a Hisense: 2,326 millió darab tévékészüléket adott el az év utolsó hónapjában, így abban a hónapban az elsőszámú globális tévé-értékesítővé vált. A decemberi eladásokkal együtt összesen közel 24,5 millió tévét adott el a Hisense világszerte 2022-ben.
A vállalat piaci részesedése 12,06 százalék, amellyel a Samsung után a második legnagyobb szereplő a televíziópiacon. A volumennövekedés különösen Európában, Japánban és a feltörekvő piacokon volt jelentős a tavalyi év során: a Kínán kívüli piacokra történő szállítás jelentősen, 12,2 százalékkal nőtt az előző évhez képest.
[sc name=”facebook” ][/sc]