Amennyiben lenne „dolgok, amik nélkül lehet élni” rovatunk, a Snapchat körömfestő szűrője biztos oda kerülne.
Valószínűleg az, hogy milyen színű legyen a körmünk, nem a hétköznapok leginkább meghatározó problémája. Főleg akkor nem, ha férfiak vagyunk, bár akkor is olykor-olykor felmerülhet ez a kérdés. A Snapchat most magára vállalta a feladatot, hogy a kiterjesztett valóság segítségével úgy nézhesse meg bárki, milyen lenne neki egy adott körömlakk, hogy ahhoz ténylegesen ne kelljen lakkot ragadnia. Az új AR-lencse színeket és 2D-s mintákat helyez a felhasználó körmeire, így virtuálisan „felpróbálhatjuk” ezeket, mielőtt vásárlásra adnánk a fejünket.

Az új AR körömszegmentációs technológia az OPI-val, a drogériák és körömszalonok egyik főszereplőjével partnerségben kerül bevezetésre. Hozzá kell tenni, egyes színek kevésbé valósághűek, mint mások. Továbbá a szűrő is hajlamos hibásan működni, ha a kéz pozíciója kevésbé ideális. Mint az tapasztalható, a Snapchat számos kipróbálási funkciót ad a felhasználók számára a szépségápolási termékektől kezdve a rúzsokon át a ruhákig és kiegészítőkig. Némely esetben közvetlen vásárlási lehetőséget felkínál, mint például az Amazonnal nemrég kötött partnerség esetében, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy felpróbáljanak és ezt követően napszemüveget vásároljanak. Az OPI kampánya nem tartalmaz e-kereskedelmi elemet, de összhangban van más Snapchat együttműködésekkel és a vállalat komolyabb ambícióival az AR-vásárlás terén.
Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!