Egy nagy tévégyártóval bútorozódott össze a világhírű katalán focicsapat.
Volt olyan idő, amikor a nagy tévégyártó cégek kiemelt szponzorként jelentek meg a világ legnagyobb futballcsapatainak támogatóiként. Évtizedekkel ezelőtt az Arsenal a JVC, a Manchester United a Sharp, a Juventus pedig a Sony dicsőségét hirdette, hogy csak néhány példát említsünk a hőskorból. Hogy a Philipset ne is említsük, amely a PSV Eindhoven mezszponzoraként bukkant fel a gyepen.
Pont e márka az amely most úgy döntött, hogy egy nagy futballklub támogatójaként tér vissza az arénákba. A Philips mögött álló TP Vision konszern ugyanis bejelentette, hogy nagyszabású szponzori megállapodást kötött az FC Barcelona csapatával.
Egészen pontosan az exkluzív Ambilight technológia reklámozására helyezik majd a hangsúlyt, amely pazar fényglóriát varázsol a képernyő köré. A filmek esetében régóta kihasználják a bias lighting-nak, vagyis módosító megvilágításnak nevezett technika előnyeit. A TP Vision saját kutatásai igazolták, hogy az átlagosnál sokkal kifinomultabb megoldást alkalmazó Ambilight technológiával a sportprogramok esetében is látványos eredmények érhetők el, és különösen hatékonyan javítható vele a labdarúgó mérkőzések közvetítésének minősége.
Hát ennyi, reméljük mindenki boldog! Mi kicsit meg vagyunk lepődve, de tökre örülünk, mert ez is azt jelzi, hogy a Philipsnek továbbra is komoly tervei vannak a tévés piacon.
[sc name=”facebook” ][/sc]