Komoly váltás következik a Lamborghini életében, hiszen olyan hajtású modellekre vált, amelyek eddig még nem voltak a kínálatában.
Míg sokak szerint a közlekedés, és vele a belsőégésű motorok pusztán néhány százalékban felelősek a globális klímaváltozásért, az autógyártók mégis arra törekednek, hogy járműveik minél kevéssé terheljék a környezetet. Van, amelyik ezt úgy oldja meg, hogy vizsgasoron „csalnak” az autói, és van, amelyik alternatív hajtási módszereket keres. Mint amilyen a hibrid, a konnektoros hibrid, vagy a teljesen elektromos hajtás. Az olyan márkák esetében, mint a Lamborghini vagy a Ferrari, elég nehezen tudja elképzelni az ember, hogy hibridként működjenek, pedig utóbbinál már elég régóta a kínálat része az áramos támogatás is.

Most pedig a Lamborghini is elérkezett oda, hogy nem gyárt több olyan járművet, amely csak és kizárólag belsőégésű motorral rendelkezik. Stephan Winkellman, a Volkswagen leányvállalatának vezetője szerint a Huracán és az Urus rendelésállománya betelt, és amint az utolsó ilyen négykerekű is kigördül a műhelyből, jön az alternatív hajtás. A dolog nem újkeletű, hiszen a gyártó nagyjából egy éve jelentette be, hogy 1,8 milliárd eurót fektet be annak érdekében, hogy 2024-ben már rendelkezzen hibrid modellcsaláddal. Sőt, ennél a pénznél még többet borít majd abba, hogy az évtized végére egy teljes egészében elektromos hajtású kivitel érkezzen. A benzinvérűek biztos megvetően köpnek egyet a padlóra, de akárhogy is, el kell fogadni, hogy az autófejlesztés ebbe az irányba halad.