A Kia piacra dobta a világ leghosszabb nevű autóját

Azok kedvéért, akiknek nincs idejük elolvasni a cikket, már most eláruljuk a megfejtést. A Kia limitált szériájú járművének neve: The North American Utility Vehicle of the Year Limited Edition. 

Alapvetően azt lehetne mondani, hogy nem túl okos egy cikk tartalmi lényegét a felvezetőben ellőni, de abban a korban, amikor a legtöbben csupán a cím alapján írnak kommentet egy Facebook ajánló alá, valójában valahol érthető. De azért ne hagyjuk annyiban, nézzük, miről is van szó. Itt leginkább arról, hogy a koreai autógyártó egy különleges kiadással ünnepli, hogy az EV6 megnyerte az év észak-amerikai haszonjárműve címet. Így lett hát a jármű neve Kia EV6 North American Utility Vehicle of the Year Limited Edition. A vállalat a Pebble Beachen mutatta be a limitált kiadású EV6-ot, aminek alapja egy egyedi EV6, amely a Wind és a GT-Line felszereltségek elemeit ötvözi. Kívülről Deep Forest Green festést, feketére festett kerékjárati íveket, valamint 20 colos felniket kapott. Belül Desert Beige színű ülésekkel és egy speciális North American Utility Of The Year plakettel találkozhatunk a forgótárcsás (a jó kis Hajdú mosógépek) váltó mellett.

Kia
Kép: így néz ki az eredeti EV6

A zöld külső festés és a bézs színű ülések kombinációja a Kia szerint a „klasszikus teljesítményjárművek stíluskombinációi” előtt tiszteleg. Az összes többi szokásos technikai és vezetőbiztonsági segédberendezés alapfelszereltség. A teljesítményt egy 77,4 kWh-s akkumulátor adja, amelyet egy 74 kWh-s első és egy 165 kWh-s hátsó motorral kombinálnak. A kombinált összteljesítmény 320 lóerő. A hatótávolságról nincs szó, de mivel ugyanez a hajtáslánc, akkumulátor és lóerő teljesítmény az EV6 GT-Line összkerékhajtású változatában is megtalálható, biztosra vehető, hogy ez a limitált kiadású EV6 ugyanolyan 400  kilométeres hatótávolságot fog elérni, mint az EV6 GT-Line. A Kia csak 1000 darabot készít az év észak-amerikai haszonjárművének limitált kiadásából, úgyhogy annak, aki megkívánja, érdemes rá odafigyelni. Főleg, hogy Észak-Amerikáról beszélünk, mi meg Európában vagyunk.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of RG

RG

RG is hírező, és emellett nagy szenvedélye a repülés. Ikarosznál egy szinttel jobban nyomja, ugyanis szintén motor nélkül próbálkozik. Vitorlázórepülő. Szóval, ha szimulátorokról, vagy repülős appokról olvastok, azt szinte biztos, hogy RG írta.

Ezeket olvastad már?