Ha le is esik valamelyik Delta gép, már nem azért fog történni, mert az 5G mindent összezavart.
Immár a Delta Airlines is csak olyan repülőket használ, amik biztosan rezisztensek az ötödik generációs technológia C-sávos spektrumain történű működésre. Az egész egyébként onnan jön, hogy elég komoly egymásnak feszülés volt tapasztalható a légiközlekedés és a távközlés szereplői között, hiszen előbbiek attól tartottak, hogy bizonyos frekvenciákon problémát okozhat az 5G a gépek magasságmérésében. Márpedig ez a műszer elengedhetetlen akkor, ha leszálláskor a megközelítést nem lehet vizuális módon végrehajtani. A két fél közti megegyezés hiányában a légitársaságok 2021 végén igen komoly kampányba kezdtek annak érdekében, megakadályozzák a Verizon C-sávon nyújtott 5G szolgáltatásának indulását.

Végül azonban sikerült egy olyan megegyezésre jutni, hogy a légitársaságok 2023. júlis 1-ig megoldják, hogy gépeik olyan magasságmérőkkel legyenek szerelve, amiket már nem zavar majd az 5G. Cserébe a távközlési szolgáltatók belementek abba, hogy a repterek körzetében nem lesz C-sávos ötödik generációs szolgáltatás. A Delta viszont az előbb említett határidőig nem tudta megoldani a feladatot, így körülbelül 190 repülőgépe továbbra sem volt „C-sáv álló”, ami a flotta nagyjából 21 százalékát teszi ki. De ennek most vége, náluk sem maradt már ilyen madár, bár a légitársaság azt is gyorsan hozzátette, hogy egyébként a „védtelen” gépeknél sem tapasztaltak semmiféle káros hatást.