Valójában semmi újat nem fogunk közölni a YouTube kapcsán, ugyanakkor mégis, de ez csak akkor friss infó, ha tévén nézed a videókat.
Online tartalomfogyasztó-életünk szerves része lett, hogy tudjuk, a reklámok elől csak akkor tudunk elugrani, ha kinyitjuk a pénztárcánkat. Akad, aki úgy van ezzel, hogy inkább kicsörgeti azt a havi párszáz, vagy néhány ezer forintot, csak ne kelljen elnyomhatatlan hirdetéseket bámulnia, hallgatnia. Másoknál viszont kontraproduktív a dolog, hiszen magányos csatájukat úgy vívják, hogy már csak azért sem fizetnek, inkább hősiesen állják a reklámok rohamát. Nos, a YouTube ebben úgy tesz engedményt, hogy közben valójában meg is szorít. Mégpedig most már azokat is, akik tévén használják a videomegosztót. Immár ők is ritkábban találkoznak reklámokkal, ami örömteli dolog, ugyanakkor ezek hosszabbak, mint amik sűrűbben jelentkeztek.
Mindezek mellett a YouTube a reklámokat tévén is behozza a Shorts anyagok közé. A cég idén elég komoly figyelmet fordított a reklámokra, így többek között televízión átugorhatatlan, 30 másodperces reklámokat tolt be két videó közé. Nem is beszélve arról a szankcióról, amivel azokat fenyegeti, akik reklámblokkolót használnak. Feltételezve, hogy a legtöbb embernek nem a televízió a legfőbb YouTube platformja, nem lesz szokatlan a dolog, hogy a vállalat szeptemberben hozta be a kevesebb, de cserébe hosszabb, átugorhatatlan hirdetések stratégiáját. Szerintük ugyanis a felhasználók inkább néznek több időt igénybe vevő, de ritkábban jelentkező, mint rövidebb, de sűrűbb reklámokat.