A Galaxy S24 két fontos piacon is igen jól szerepel, amelyek közül az egyik a saját hazája, a másik pedig nem (de a cikkből kiderül, hogy melyik a másik).
Habár még csak rövid idő telt el a Galaxy S24 család megjelenése óta, az indulása egészen biztató, bár az nem túl nagy meglepetés, hogy odahaza jó volt a fogadtatás, mert ez mindig így van. Olyannyira, hogy előrendelésekben is lehagyta elődjét, amire tavaly 1,09 millió érkezett, az új csúcsmobil viszont 1,21 milliót mondhat magáénak.
Fontos tudni, hogy ez a szám a január 19. és 25. közötti időszak alatt jött össze, tehát egyetlen hét volt csupán az előrendelési ablak. Habár az S24 trió sikeresebbnek bizonyul, mint bármelyik elődje, de nem ő a rekorder, hanem a 2019-es Galaxy Note 10 duó, ami 1,38 milliós darabot mondhat magáénak, igaz, ezt 11 nap alatt érte el, és ha a napi átlagot nézzük, rögvest a csúcsmobil felé billen a mérleg.
De melyik a másik ország, aminek ennyire bejön a Galaxy S24?
A válasz: India. Ami azért is lehet örömteli a Samsung számára, mert bár a világ második legnagyobb okostelefon-piacán (az első Kína) tényleg jól teljesít a gyártó, de a vásárlók inkább a pénztárcabarát(abb) Galaxy A modelleket részesítik előnyben. A 250 ezer darab előrendelés persze a koreai adatokhoz képest eltörpül, viszont 3 nap alatt jött össze, és magasabb, mint amit tavaly a Galaxy S23 tudott produkálni három teljes hét alatt.
De az ultramagas S24 trió hihetetlenül sikeresnek bizonyul arrafelé is, legalábbis az előrendelések első napjaiban. Konkrétan, úgy tűnik, hogy ezeknek az AI-alapú rosszfiúknak mindössze három napba telt, hogy elérjék a 250 000 előrendelést Indiában, ami talán nem hangzik olyan lenyűgözőnek, mint a fent említett egyhetes koreai adat, de állítólag magasabb, mint amit a Galaxy S23 sorozat tavaly három teljes hét alatt elért.
Reálisan nézve persze sejthető, hogy ebből hosszabb távú következtetéseket nem kell levonni, de mégis biztató lehet a Samsung számára a Galaxy S24 szereplése olyan téren, hogy jelentősen javíthatja a az általános haszonkulcsot, és a mobil üzletág nettó nyereségét.