Egy friss jelentés szerint Dánia és Ciprus után arányában a legtöbben Magyarországon használják a közösségi médiát.
Az Európai Unió statisztikai hivatala, az Eurostat nemrégiben közzétett jelentése az EU-s országok közösségi média használatát vizsgálta, és arra jutott, hogy az EU-ban élők 59 százaléka használ valamilyen közösségi oldalt. Az Eurostat adatai szerint arányában a dánoknál a legnagyobb a közösségi médiát használók aránya, a lakosság 91 százaléka tölti ezzel az idejét, a második helyen pedig Ciprus áll 83 százalékkal. A dobogó harmadik fokára mi, magyarok állhattunk fel: a lakosság 81 százaléka használja idehaza a Facebookot, az Instagramot, a Tiktokot és társait.

A jelentés régiós viszonylatban is vizsgálta a kérdést, és az eredmények szerint nálunk leginkább a Budapesten és Pest megyében, valamint Közép-Magyarországon élők aktívak a közösségi felületeken.
A lista másik végén Franciaország (44%), Németország (49%) és Olaszország (53%) áll, vagyis arányában ezekben az országokban pörgetik a legkevesebben a közösségi oldalakat.