Képernyővédőként marha nagy hirdetések jelennek meg a képernyőn.
A FlatpanelsHD nevű szaklap szúrta ki, hogy több más okostévé rendszerhez hasonlóan az LG webOS-en is felbukkant egy újfajta hirdetési forma. Ennek lényege, hogy a reklámok már nem csupán „ajánlásként”, „promócióként”, vagy kis ablakban futó videóként jelennek meg.
Hanem elfoglalják az egész képernyőt. Egészen pontosan egyfajta képernyővédőként funkcionálnak, csak amíg korábban szép képek, színes ábrák jelentek meg, most ezekből reklámot csináltak.
Ezzel pedig csak az a gond, hogy ha az ember kiköhög egy halom pénzt egy tévéért, akkor nem akarja, hogy abból egy színes, szélesvásznú hirdetőtábla legyen a nappalija közepén. A cég álláspontja érthető, hiszen próbálnak minél több forintot kiszedni a fejlesztéseikből, de ettől függetlenül biztos lesznek olyan LG tv tulajok, akik ezen felhúzzák majd magukat. Beszéltünk a vállalat hazai képviseletével, és azt az infót kaptuk, hogy ez a funkció egyszerűen kikapcsolható! Szóval dráma nincs, inkább csak egy kisebb vihar egy pohár vízben.