Megújult a Telekom Hello Biznisz, a Telekom kifejezetten kkv-knak szóló szakmai tanácsadó és tudásátadó online platformja. Van itt minden: tanácsadás, segítő program, kapcsolatépítési lehetőség, egy csomó hasznos tipp és trükk. Legyen szó most beinduló startupról vagy már bejáratott vállalkozásról, mindenki találhat itt hasznos infókat. Mutatjuk a részleteket, mint Toldi Miki az utat Buda felé!
A Magyar Telekom 2017-ben röffentette be a kifejezetten a magyar kis- és középvállalkozásoknak szóló Telekom Hello Biznisz programját, amivel az volt a cél, hogy egy valóban hasznos üzleti ökoszisztémát hozzanak létre, amivel segíthetik a működésüket.
A kezdeményezés sikeres volt, és a jelek szerint az eredményekkel a konszern is elégedett. Legalábbis erre utal, hogy most azt az infót kaptuk tőlük, hogy a Hello Biznisz egy új evolúciós fázisba lép. A cél az, hogy még hatékonyabb legyen párhuzamosan azzal, ahogy az igények és lehetőségek is változnak. A tanácsadó és tudásátadó online platform ugyanis új helyre költözik, valamint új funkciókkal bővül. Jöjjenek a részletek!
- Új külsőt kaptak az úgynevezett D, – vagyis digitalizációs – tervek, mostantól átláthatóbb felületen, egyszerűbben juthatnak hozzá a vállalkozók a Telekom lépésekre lebontott, könnyen alkalmazható digitális fejlesztési terveihez.
- Az új networking funkció a kapcslatépítést támogatja: itt ajánlásokat kapnak, miben segíthetnek másoknak és mások miben segíthetik őket: a profiljukban megadott adatokkal a vállalkozók pillanatokon belül kapcsolatba léphetnek azokkal, akikre szükségük van és azokkal is, akiknek ők tudnak segíteni. Manapság a felgyorsult világban pedig, amikor mindenkinek le kell csapni azonnal minden kínálkozó lehetőségre mindez tényleg kincset érhet.
- Azoknak a vállalkozásoknak, akik november közepe és december közepe között regisztrálnak a Telekom Hello Bizniszre, lehetőségük van arra is, hogy bekerüljenek a Telekom Magenta Moments partneri kedvezményprogramjába úgy, hogy emellett extra kiemelt megjelenést is kaphatnak a program felületén. A kedvezményprogram partnerei akár egymillió Telekomos ügyfél számára válhatnak láthatóvá termékeikkel, szolgáltatásaikkal! Na, hát ennek a hasznosságát pedig tényleg nem kell külön ecsetelni senkinek.
Magyarország és a vállalkozások
Csak néhány adat arról, hogy milyen fontos szerepet is játszanak hazánkban a kis- és középvállalkozások: Magyarországon körülbelül egymillió működő vállalkozás található, amelyek közül 970 ezer kis- és középvállalkozásnak minősül, és mintegy 2,2 millió embernek ad munkát. Ezek a vállalkozások állítják elő a hazai vállalkozások által termelt hozzáadott érték 43%-át.
A Telekom kutatása szerint az emberek a vállalkozásokra mindennapjaik természetes segítőiként tekintenek, akik jelentős hatással vannak döntéseikre. A lakosság közel 86%-a rendszeresen vásárol termékeket tőlük, és több mint kétharmaduk igénybe veszi szolgáltatásaikat. Továbbá a megkérdezettek 83%-a úgy véli, hogy a helyi vállalkozók nagyban megkönnyítik az életüket. Tízből kilenc ember egyetért abban, hogy a kisvállalkozások kulcsszerepet töltenek be a helyi közösségekben: munkahelyeket biztosítanak, és alapvető szerepük van a települések közösségi szolgáltatásainak fenntartásában is.