A Yettel meghosszabbítja a Yepp tarifa kedvezményes havidíját és új, ingyenes próbaidőszakot vezet be.
Nos, emberek, beköszöntött a digitális mobilnet-kánaán kora! A Yettel, mintegy megváltóként, elhozta nekünk a „Yepp” nevű, teljesen új, forradalmasító mobilnet-csomagot. Ezt már mobilalkalmazásban is elintézhetjük anélkül, hogy valaha egy élő lélekkel találkoznánk – hiszen ki ne vágyna arra, hogy a telefonos ügyfélszolgálat bájosan gépies világában kalandozzon? És még egy hétig ingyen próbálgathatjuk, micsoda luxus!
Most persze sokan örülhetnek: nem kell hosszú hűségidőt vállalni, a csomag pedig teljesen rugalmas, vagyis azt kapod, amit nem is tudtad, hogy valaha is akartál. Csak mobilnetet? Tökéletes. Hívás vagy SMS kellene mégis? Fizess külön, hiszen az internet korában ki gondolhatná, hogy ezekre bárkinek szüksége lesz.
De a legnagyobb durranás az árazás! Egy kávé áráért – na jó, egy fancy kávé ára négyszereséért, havi 5990 Ft-ért, most már 2025-ig vehetjük a kedvezményes csomagot. Azt is mondhatnánk, hogy a Yepp csomag maga a modern felnőttség szimbóluma, a „felelősségteljes adatfogyasztásé”. Hiszen mikor máskor éreztük volna magunkat ilyen felszabadultnak, mint amikor korlátlanul böngésszük a közösségi médiát és a videostreaminget anélkül, hogy egyszer is meggondolnánk, tényleg ennyi mobilnetre van-e szükségünk?
A Yepp egy csapással megadja mindazt, amit az emberek a piacon keresnek: bővített mobilapp-tér, hűségszerződés nélküli szabadság, és persze a külön fizethető extrák pompás világát, hiszen nincs is annál jobb érzés, mint minden hónapban örömmel rányomni a „kiegészítő díj elfogadása” gombra.
Az igazi kérdés, amit az egész kampány köré lehetne írni: vajon az a „belföldi” korlátlan net, amivel otthon ülve YouTube-on és TikTok-on csúsztatunk kifulladásig, mennyiben válik valóban „forradalmi mobilhasználati élménnyé”? De ne szegje kedvünket! A jövő itt van, és Yettel néven érkezett hozzánk – korlátlan net, semmi kötöttség, és egy karnyújtásnyira levő hívás- és SMS-fizetési lehetőség, mert igazán tudják, hogy így lehet meghódítani a modern mobilhasználó szívét.