A világ legnagyobb akkumulátorgyártója szerint Elon Musk ebben el fog bukni.
A kínai CATL (Contemporary Amperex Technology) elnöke elég egyértelműen fogalmazott Elon Musk hengeres cellás technológiájáról, amit a Tesla 4680-as számmal jelöl. Robin Zeng szerint „meg fog bukni, és soha nem lesz sikeres”. Ezt arra alapozza, hogy Musk áprilisban Kínába látogatott, és nagyon nagy vitát folytattak. Ebben Elon Musk szerinte elég nagyokat hallgatott és „nem tudja, hogyan kell akkumulátort gyártani”, fogalmazott az elnök.
A 4680-as cellák kerülnek a Cybertruckba, és állítólag ötször nagyobb kapacitással rendelkeznek. A Tesla szeptemberben jelentette be, hogy 100 millió darabot gyártott ezekből. A CATL akkumulátorai is ott vannak a Tesla autóiban, de ezeket használják például az elektromos Fordok is, mint a Mustang Mach-E, és az F-150 Lightning. Hozzá kell tenni, nem érnek el akkora hatótávolságot, mint Elon Musk cégének akkumulátorai a saját autóikban.
Bár Zeng nem volt lenyűgözve Musk akkumulátoros tudásától, úgy vélte, jól ért a chipekhez, a szoftverekhez, a hardverekhez és a „mechanikus dolgokhoz”. Azt is megjegyezte, hogy Musk problémája az időzítések „túlígérése”, amit gyakran szokott tenni , különösen a teljes önvezető technológiával kapcsolatban. „Lehet, hogy valamihez öt évre van szükség, de ő két évet mond. Határozottan megkérdeztem tőle, hogy miért. Azt mondta, lökést szeretne adni az embereknek”.