Az AGON by AOC három éve atom stabilan uralja az egyik legfontosabb szektort.
Az AGON by AOC, az AOC neves gaming almárkája, továbbra is uralja a gaming monitorok piacát: a vállalat 2024 első három negyedévében is megőrizte globális vezető szerepét. Az IDC Research legújabb Gaming Tracker jelentése megerősítette, hogy az AGON by AOC immár harmadik éve dominálja a piacot, és minden esély megvan arra, hogy 2024 egészében is megőrizze ezt a pozíciót.
Innovációval a csúcson
Az AGON by AOC termékportfóliója számos élvonalbeli technológiával hívja fel magára a figyelmet, beleértve az OLED-paneleket és MiniLED háttérvilágítást, amelyek a páratlan képminőség zálogai. A márka kínálata a belépőszintű, gyors frissítési sebességű kijelzőktől (AOC GAMING G4 sorozat) a prémium, QD-OLED technológiás monitorokon át (AGON PRO AG346UCD) egészen a világ leggyorsabb, 540 Hz-es képfrissítésű esports monitorjáig (AGON PRO AG246FK) terjed.
A három szegmensre osztott kínálat (AOC GAMING, AGON, AGON PRO) gondoskodik arról, hogy minden játékos megtalálja a számára ideális monitort, legyen szó mainstream, hardcore, vagy esport igényekről.
Lenyűgöző piaci eredmények
Európában az AGON by AOC folyamatos növekedést mutat: piaci részesedése 2022-ben 13,4%, 2023-ban 19,4%, míg 2024 első negyedévében már 21,3% volt. Az értékesítési volumen 44,2%-kal nőtt 2024 első három negyedévében, szemben a teljes piac 29,9%-os növekedésével.
A 180 Hz-es vagy annál magasabb frissítési frekvenciájú monitorok szegmensében az AGON by AOC 131,3%-os növekedést ért el az év első negyedévében, míg a 240 Hz és afölötti kijelzők prémium kategóriájában 22,2%-os piaci részesedéssel és 41,6%-os volumenbővüléssel őrizte meg vezető pozícióját. Az OLED gaming monitorok szegmensében pedig az eladások 145,5%-kal bővültek az előző évhez képest.
Hála és jövőkép
A vállalat vezetése kiemelte az elért sikerek mögötti közösségi támogatást. Xeni Bairaktari, az AGON by AOC európai marketingigazgatója így nyilatkozott:
„Szeretnénk kifejezni szívből jövő hálánkat a játékosközösségnek az innovációnkba vetett töretlen bizalomért. Ez a lelkesedés motivál bennünket, hogy tovább fejlődjünk, és a legmagasabb szintű monitorokkal támogassuk a gamereket világszerte.”
César Acosta, a márka termék- és üzleti menedzsere hozzátette:
„Az iparági normák újradefiniálása a célunk, és örömmel látjuk, hogy a vásárlók nagy része már a 240 Hz-es vagy annál gyorsabb kijelzőket választja. Hisszük, hogy minden játékos megérdemli a kivételes játékélményt.”