A NikeConnect szerelések az NBA tavalyi szezonjában mutatkoztak be, miután a National Basketball Association úgy döntött, nem újítja meg az Adidas szerződését…

Igazi rajongó vagy?

A Nike természetesen megragadta a kínálkozó alkalmat kitalálta, hogy NFC chipet pakol a mezekbe, így a tulajdonosok egy alkalmazáson keresztül exkluzív tartalmakhoz férhetnek hozzá. A rajongók videókat és képeket láthatnak a kedvenc csapatukról, vagy játékosukról; kedvezményes jegyeket és máshol nem kapható ajándéktárgyakat vásárolhatnak. A rendszer működik, így a márka úgy döntött, hogy ideje kontinenst váltani.

A Nike a Chelsea FC csapatát találta meg ajánlatával, így a brit klub egyedi NikeConnect mezeket kap, amiből természetesen a szurkolóknak is jut bőven. A kilencven dolláros mez ugyanazokat a lehetőségeket biztosítja, mint a tengerentúli változatok.

Egy kis szépséghibája van a dolognak, ugyanis a trikó olyan országokban is elérhető lesz, ahol az alkalmazás és szolgáltatás hiányában az extrák nem érhetők el. Az újdonság az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Hollandiában és Spanyolországban egészen biztos forgalomba kerül.