Motorként született újjá a Volkswagen Bogár

Kétség sem férhet hozzá, hogy a Volkswagen Bogár egy kultuszjármű, de kétkerekűként sem mutat rosszul. 

Vannak fura emberek a világban, akiknek a fejében érdekes gondolatok fogannak meg, ám ezt követően nem csupán annyi történik, hogy szépen elfelejtik, hanem meg is valósítják. Ilyen Brent Walter autórajongóé is, aki úgy gondolta, a legendás Volkswagen Bogár iterációja nyugodtan lehet kétkerekű. Az általa Volkspod névre keresztel kismotorok közül a zöldet egy 79, míg a kéket 212 köbcentis motor hajtja, és markáns elemük a VW Bogár sárvédő. Azt sajnos nem tudni, hogy milyen teljesítménnyel és végsebességgel rendelkeznek az apróságok.

https://www.instagram.com/p/B4f67kkhW1b/?utm_source=ig_web_copy_link

Érdemes egyébként ellátogatni az alkotó Instagram profiljához, ahol fotókkal elég részletesen dokumentálja a készítés folyamatát, így kiderül, hogy az egész motoros dolog egy vázra lett felszerelve, amire a sárvédő került. A Volkswagen Bogár egyébként valóban igazi sikersztori, hiszen 1938-tól egészen 2003-ig gyártották, és ezen idő alatt 21,5 millió darabot adtak el. Igaz, még ezzel a számmal is csak a harmadik lehet a dobogón, de így is szép teljesítmény. Kevesen tudják, de az autó születésekor még szó sem volt arról, hogy bogárnak nevezik majd, azt csak a hatvanas években kezdte el használni a Volkswagen, miután erőteljesen elterjedt az autó az amerikai piacon.

Címkép: Carsguide

 

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of RG

RG

RG is hírező, és emellett nagy szenvedélye a repülés. Ikarosznál egy szinttel jobban nyomja, ugyanis szintén motor nélkül próbálkozik. Vitorlázórepülő. Szóval, ha szimulátorokról, vagy repülős appokról olvastok, azt szinte biztos, hogy RG írta.

Ezeket olvastad már?