A Honor nemrég több érdekességet is megosztott a piaci szerepléséről.
Az IDC elemzőcég kutatása szerint a Honor globálisan 497,4 százalékkal tudott egyetlen év alatt növekedni a viselhető eszközök piacán. Az 5 legnépszerűbb márka közé tíz országban, köztük számos európai régióban is bekerült. Oroszországban tavaly év elején a legnépszerűbb okostelefon-gyártó is lett, majd a második helyen maradt egész évben a Samsung mögött, de megelőzve az Apple-t, a Huawei-t és a Xiaomit. A legnépszerűbb termékek közé tartozik a Honor Band 5 és a MagicWatch 2 is.
Sok országban akár 600-700 százalékos keresletnövekedést is mértek a Honor viselhető eszközei iránt, persze ennek az oka az, hogy 2018-ban még nem volt olyan ismert az érintett régiókban a márkanév. A Honor továbbra is remek ár-érték arányú termékekkel újít, a kérdés már csak az marad, hogy az amerikai korlátozások miatt mennyire tartanak ki a márka iránt a rajongók.
Fotó: GeekBuying