Bár azt nagyjából lehetett sejteni, hogy nem volt egyszerű menet a Cyberpunk 2077 fejlesztése, egy újságíró megdöbbentő részletek közölt a videojátékkal kapcsolatban. 

A játékipar ügyeletes oknyomozója, Jason Schreier számtalan belsős információt osztott meg a nagyérdeművel azzal kapcsolatban, mekkora fejeltlenség uralkodott a Cyberpunk 2077 körül, és mennyi akadállyal kellett szembesülni a fejlesztői brigádnak. A játék körüli káoszt mi sem jelzi jobban, hogy olyan banális problémákkal is szembe kellett néznie a fejlesztői csapatnak, mint a nyelvi korlátok, hiszen sokan vagy csak angolul, vagy csak lengyelül beszéltek, mindez pedig rendkívül nehézkessé tette a közös munkát.

Nem ez volt azonban az egyetlen akadály, amely miatt a játék munkálatai nem a megfelelő ütemben zajlottak, Schreier ugyanis arról is szót ejtett, hogy a 2018-ban bemutatott demo lényegében egy kamu volt.

Az pedig már csak hab volt a tortán, hogy 2016-ban gyakorlatilag újra kellett reformálni a játékot, addig ugyanis egy, a GTA-hoz hasonló TPS játékot fejlesztett a banda.
cyberpunk-2077
Fotó: The Verge

Marcin Iwiński, a CD Projekt Red alapítója nemrégiben egy videóban kért elnézést a Cyberpunk 2077 gyenge konzolos teljesítménye és a bicskanyitogató bugok miatt. Bárhogy is történt, Iwiński teljesen magára vállalta a felelőséget, sőt azt is kérte a gamer közösségtől, hogy az ő hibája miatt semmiképpen ne a fejlesztői csapatot hibáztassák. A gesztus egyébként értékelendő, a kérdés csupán az, hogy a játékosok mire mennek vele.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!