A Counterpoint Research elemzői szerint Kínában már most magára talált a gyártó, újra meghatározó szereplő lehet.
A Honor teljes mértékben kivált a Huawei-ből, a túlélés érdekében új tulajdonosok kezében, független gyártóként működik egy ideje. A Counterpoint Research szerint eddig bejött a stratégia, ugyanis Kínában egyre népszerűbb kezd lenni a Honor. Bár az átszervezések idején szabadesésben tűnt el a piacról a Honor, a Honor 50 eladásai szárnyalnak, ahogy a márka népszerűsége is a hazai piacán.
Az elmúlt két hónap remekül sikerült a cégnek, Kínában a piac 8,4 százaléka volt már júniusban a kezében. Az eladások július elejére 36 százalékkal nőttek, a Magic 3 szériával további növekedésre számítanak a szakértők.
Állítólag a siker titka a rajongók lojalitása mellett a kutatás-fejlesztés, a Honor 4000 dolgozót vett fel újra a kiválás után. A Honor sikerének oka továbbá a Digital China céggel való kapcsolat, amely segíti a termékek értékesítését a régióban.
[sc name=”facebook” ][/sc]
Fotó: Honor, Counterpoint Research