A vártnál hamarabb, még idén bevezetésre kerülhet a Netflix új, olcsóbb csomagja, amelybe a reklámok is helyet kapnának. 

Kevesebb mint egy hónap telt el azóta, hogy a Netflix bejelentette, mintegy 200 ezer előfizetőt veszített el három hónap alatt. A streamingszolgáltató ezzel egy időben egy új, reklámokkal támogatott csomagot is kilátásba helyezett, mondván van létjogosultsága egy olyan csomagnak, amelyik olcsóbb volna és reklámok lennének benne.

Úgy tűnik, mindez hamarabb is megvalósulhat, mint gondoltuk, a The New York Times értesülései szerint ugyanis már ebben az évben, pontosabban 2022 utolsó hónapjaiban érkezhet az új csomag, amely a kedvezőbb havi díjért cserébe beengedi a reklámokat a felületére. Emellett a jelszómegosztás visszaszorítására tett intézkedéseken is elkezdett dolgozni a vállalat, ugyanis elmondásuk szerint jelenleg kb. 100 millió néző használja jogtalanul a szolgáltatást.

Eközben itthon is egyre nagyobb a verseny a streamingszolgáltatók között. Márciusban rajtolt a WarnerMedia streamingszolgáltatása, az HBO Max, júniusban közepén pedig érkezik a The Walt Disney Company alá tartozó Disney+, amely számtalan exkluzív tartalomnak, köztük Marvel és Star Wars témájú filmeknek és sorozatoknak ad otthont. A tetejébe még egy horrorfilmekre specializálódott hazai streamingplatform is elindult április végén, amelynek előfizetői díja jóval elmarad a nagyobb streamingszolgáltatók havidíjaitól.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!