Nincs mese, a Netflix után a Disney+ is elkezdte pedzegetni egy olyan előfizetési csomag bevezetését, ahol az olcsóbb havi díj ellenében a reklámok is helyet kapnának a felületen. 

Az ügyfélszám-változást tekintve kifejezetten jól teljesített a Disney+ az utolsó negyedévben, ugyanis már 137,7 millió millió előfizetője van a szolgáltatásnak, miután 2022 első negyedévében 7,9 millió új előfizetővel emelkedett a felhasználók száma. Ezzel várakozáson felül teljesített a vállalat, ugyanis előzetesen 135 millióra becsülték a bázist március végén.

Pénzügyi téren ugyanakkor továbbra is akadnak gondok, ezért a vállalat úgy döntött, hogy az Egyesült Államokban még az idén bevezet egy olcsóbb, reklámokkal támogatott előfizetői szintet, jövőre pedig világszinten is, így várhatóan Magyarországon is elérhetővé válna az új csomag. A Disney+ streaming-platform jövő hónapban startol itthon, és időközben az előzetes regisztráció is elindult: aki 2022. június 13-a éjfélig leadja az igénylését az éves Disney+ szolgáltatásra, az kedvezményesen 8 hónap áráért 12 hónapra fizethet elő.

A The New York Times a napokban belső forrásokra hivatkozva írta meg, hogy a Netflix még 2022-ben bevezetne az olcsóbb, reklámokkal teli csomagot. A cég tíz év óta először veszített előfizetőket, korábban 2,5 millió plusz előfizetővel számolt az első negyedévre.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!